Sunday, May 15, 2011

Selamat Hari Guru...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Sempena esok adalah hari Guru, maka saya nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Guru utk Guru2 di seluruh Malaysia.. Terutama guru yang telah mengajar dan mendidik saya sejak dari Sekolah Tadika hingga ke perigkat Ijazah Sarjanamuda..

Jugak x lupa pada insan2 yg menjadi guru secara x formal dalam memberi tips serta nasihat dalam menjalani idup sebagai Isteri dan Ibu kepada 3 cahayamata... semoga ilmu yang disampaikan menjadi bekalan di akhirat kelak..

Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU buat adik beradik saya serta iparduai saya yg bergelar seorang Guru... antaranya.. Ustaz Azizee, Ustazah Siti Aminah, Ustazah Azimah, Cikgu Siti Hajar, En. Amrul Fazle, Cikgu Siti Norbayah, Cikgu Mohd. Za'im serta Cikgu Nurfasihah (Praktikal). Semoga Allah merahmati usaha kalian dalam mendidik serta memberi ilmu kepada anak2 bangsa.


Sekian,

It's My Life...

No comments:

Post a Comment