Friday, October 23, 2009

kisahku slps 40 ari berpantang....

Salam...





lama betul x update... sibuk dengan tugasan harian... keje umah menimbun2... anak2 lg... ni br la lapang skit... kebetulan hakim dah habis exam.... lega rasanye... seminggu ni mmg sibuk dok layan hakim je... mlm2 dok wat revison dgn hakim... nasib baik dia nak buat... klu x susah jg... bukan paksa la... just nak ingatkan apa yg dah belajar kat skolah... at least time jwb exam tu dia ingat jg la... x la blur sgt...

Nak citer pasal apa ek?... aku dah x de idea nak story ni... ari ni kebetulan dah 40 ari aku berpantang... klu ikutkan mak aku, mahu 44 ari baru hbs... tapi ada stgh org 40 ari kira dah merdeka la... x tahu la mana yg betul... bg aku 40 ari ke 44 ari ke sama je... yg pasti diri sendiri sudah sembuh... sendiri yg rasa... org lain mmg x blh rasa punya... pepandai sendiri la...klu dah kuat tu kira ok le... esok kira dah merdekala...

kebetulan esok ada jemputan mkn2 kat umah Zainal, pulai indah... hubby kata 'reunion Paka'... TNB Paka atau CUF Kerteh x tahu la... janji org dah jemput.. kena gi jg la... aku ni confius jg nak pegi ke x... klu ikutkan badan ni mmg x brp ok sgt... nak kata sembuh 100% tu, x la kot... lbh kurang 90% je... ada lg rasa sengal2 kat bdn ni... agaknye penangan anak ketiga kot... bdn pun kira expired la... kena tgu lama skit br betul2 pulih sepenuhnye...

alahai, bby nangis plak... tgh sedap dok taip kena stop plak... nak start semula yg leceh ni... idea dah lari... ni tgh dok riba bby ni... dok atas riba br x nangis... klu letak je nangis... sabo je la... saat2 mcm ni la yg menduga betul... nak wat keje pun x senang... aku hanya mampu panjatkan doa agar diberi kekuatan dan kesabaran dlm melaksanakan amanah dr Ilahi...

ni mmg kena stop... hanis dah meragam nak susu... sibuk dok panjat tgh belakang... siap dok tarik baju lg... sabaq ja la...

sekian dulu kisahku buat kali ni.. panjang umur, jumpa lg...

No comments:

Post a Comment