Friday, December 18, 2009

Pesta Pulau Pinang 2009....

Salam...

Tanggal 12/12/2009, hubbyku dtg menjemput aku dan anak2 utk pulang ke Pontian... hubby dtg naik flight... sampai airpot penang jam 3.50 ptg... thanks to abg kimin sbb tlg anta hubby ke Senai Airport... hanya Allah yg blh balas jasamu itew...aku sampai kat airpot kol 3.40 ptg... sempat la dok tgu hubby turun flight... hakim paling suka bila blh jejak kaki ke airpot... kononnya nak naik flight.. sabo je la.. tgu punya tgu, kol 4.10 br hubby kuar... hakim yg gi sambut depan muka pintu tuh... suke x terhingga dpt jumpa abah dia... mcm lama sgt x jumpa... br 3 minggu je... klu 3 bln, x tahu la...

Lepas kuar dr airpot, kami terus ke tapak pesta pulau pinang... ingatkan blh masuk, tp guard yg jg parking tu ckp pesta buka kol 6 ptg... kami pun decide x pyh tgu la.. lmbt lg... ada sejam lg... pastu kami terus ke masjid usm utk tunaikan solat Asar... pastu gi minum ptg kat Pelita Nasi Kandar... lepas tu br kami bertolak ke tapak Pesta Pulau Pinang... kebetulan hubby blk naik flight, dptla gi jln2 kat pesta ni... klu x, jgn hrpla nak gi... nak pegi satu hal, pastu dgn bdk2 yg meragam nih, mmg x kuasa nak layan... last aku gi pesta ni masa umur hakim setahun... lama dah la x pegi... tp kami jln2 kat pesta ni kejap jer... dlm kol 8.30mlm dah kuar... terus balik mkn kat Mee Udang Sg Dua... pastu terus balik ke umah... sampai dlm kol 10.30mlm..

ni la gambar kat pesta Pulau Pinang... layan jer la...




Hubby, huda, hanis and my mum....




Hanis dan mak teh...selamat tinggal Pesta Pulau Pinang... x tau bila plak blh mai...hehe...


Kezutan dr Hubby...

lg satu kisah aku nak tumpang kat sini... aku bertolak balik ke Pontian pada 13/12/2009 jam 10.30 mlm... sblm bertolak sempat lg pegi mkn2 kat Sg Dua... ada bapa sedara nak belanja mkn... lebih kurang family gathering jg la... semua bapa sedara dan mak sedara belah mak aku ada, kecuali yg dok kat kl dgn yg br besalin tu... termasukla mak tok dan sepupu2 aku... ramai la.. x muat meja... dok sempit2 jer... tp kira enjoy jg la sbb dpt mkn free... hehehe...hubby aku support aiskrim as a dessert... ingatkan budak2 jer yg mkn, mak budak pun belasah jgk... sabo jer la..

Lps mkn2, terus blk umah.. kemas2 apa yg patut... pastu terus bertolak ke Pontian.. sampai dlm kol 5.30pg... penatnye makcik ni aih... brp jam dok dlm keter tuh... lenguh pingang2...sabo je la... buka jer pintu umah, ada something new in my house... jeng jeng jeng... surprise!!... ekeke...hubby pasang aircond kat ruang tamu... pastu aku tgk ada lg satu dlm master bedroom... alhmadulillah tertunai jg hasrat di hati... w/pun time aku minta tu x dpt... skrg semuanya dah dpt... thanks ye hubby... mudah2an lps ni murah rezki lg la ye... Aminnn...

No comments:

Post a Comment