Thursday, July 1, 2010

Citer Masak2...


N3 kali ni aku nak citer menu masakan aku utk ari ni.. terlebih rajin la plak.. dah lama x sepahkan dapur.. tiba2 je mood rajin... so apa lg?..layan la menu2 kat bawah... aku bukannya pakar masak... sekadar mengisi perut anak2 n hubby kira ok la...



Tomyam Ketam - Ni wat version x ada cili api... utk anak2.. tu aku ada campak chicken ball sket... hehe



Sawi Goreng Ikan Masin

Kerapu Tiga Rasa- Ni wat utk aku n hubby sbb tomyam td x pedas... yg ni aku wat pedas sket..


Air Tebu - Air tebu ni aku wat sendiri... ni gara2 ada jiran yg bagi tebu sebatang.. so, aku rajinkan diri aku yg mls nih utk wat air tebu... maka tercipta la Homemade Sugarcane Juices...hehe...

Ha, tunggu apa lagi?.. jemputla makan... Bismillahirrahmanirrahim...

Sekian,

It's My Life...

No comments:

Post a Comment