Sunday, January 9, 2011

Kisahku di awal 2011..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Lama sungguh tak menulis... minta maaf la kepada pengunjung setia blog ni... ada ke pengunjung setia?... hehe...

Teman lain udah byk kuar n3 utk 2011.. saya pula baru nak bermula.. tapi masih tercari-cari topik apa yg nak disampaikan... masih blur lagi ni.. tapi nak juga menulis, so, saya coretkan je la apa yg terlintas dek minda ni ye...

Sejak kebelakangan saya agak sibuk menguruskan perniagaan online saya.. sebab tu kerja mengupdate blog telah beralih arah ke blog bisnes saya... so, kurangla n3 kat blog ni.. tapi masuk thn 2011 saya akan cuba menulis sekerap mungkin utk blog ni... semoga diberi petunjuk dan kekuatan dari Ilahi...

Nak tahu bisnes apa?.. ni ha.. tshirt muslimah... kepada peminat tshirt muslimah area Pontian, boleh hubungi saya ye... atau layari blog saya http://ilahindhouse.blogspot.com/ atau website http://www.koleksitshirtmuslimah.com/... pomot bisnes plak..hehe..

Lagi satu kesibukan menjelang 2011 adalah menguruskan anak saya yg baru menjejak kaki ke darjah satu.... sekolah pagi dan petang.. so, nak kena hantar dan amik.. ditambah dgn nak uruskan 2 org puteri yg masih perlukan belaian seoang ibu... mmg agak keletihan la...

Rutin harian menjadi agak packed agn kerja2 kuar masuk umah... ditambah dgn kerja2 rutin yg biasa, basuh baju, cuci pinggan, masak, lipat baju dan mcm2 lagi... mmg memerlukam qudrat yg banyak bagi melaksanakan tugas2 nih...

Kdg2 ada jgk yg x sempat nak laksanakan... especially LIPAT BAJU... hehe.. mmg kerja yg selalu ditangguh2.. asyik longgok jer.. sape nak amik baju, carila sendiri dlm longgokan tu ye... teman mmg x sempat udah.. mujurla dpt hubby yg memahami... Thank you ye hubby!!!.. sgt2 memahami kesibukan isteri tersayang... klu x, ado penin2 jgk la nak settle semua keje in one time... mmg konpem x sempat...

saya nak stop sini dolu... len kali sambung citer lagi... hope diberi kekuatan dan kelapangan utk menulis... jumpa lagi ye...

Sekian,

It's My Life...

No comments:

Post a Comment