Thursday, March 4, 2010

Hakim n giginya....

Salam....


Gigi anak aku hakim udah lama goyang... lebih kurang 3 minggu kot... tp bila aku ckp kat hubby, dia wat x tahu je... cuma suh aku cabut sendiri klu boleh... hjg minggu ari tu aku tgk semula giginya... alih2 dah tumbuh gigi baru... alahai... sengetla gigi anak aku... nak bw gi klinik, ramai plak rakyat nak kena bw... so, kna tgu hubby off br blh gi klinik...

time hubby off, sekali lg aku ingatkan hubby suh bw hakim gi klinik... so, bila ptg hubby pun bw hakim ke klinik... hubby citer hakim dgn machonye masuk bilik dr... x de nangis2 pun... aku mcm x percaya... anak aku ni selalunye penakut... klu gi klinik asyik melalak je... nasib baik kali ni dia ok...selamat la... udah cabut gigi 2 batang for RM20...



tengoklah gigi hakim, udah hilang 2 batang...




Sekian,


It's My Life...

No comments:

Post a Comment