Wednesday, March 24, 2010

Syoknya masak...

Salam...


Nak citer pasal menu makan semalam...aku masak sehari sekali je...menu tengahari merangkap malam sekali... senang citer... bukan malas, tp jimat masa, tenaga dan segalanya... hehe... layan la gambo masakan yg x seberapa tuh... janji perut org2 kat umah ni kenyang...haha..



Ayam oreng wif buncis...untuk aku 'n' hubby...




Sup ayam wif kentang 'n' carrot...untuk kanak2 di rumah ni..




Ni menu 2 ari Isnin ari tu... ada udang je dlm esbok... oleh kerana udah sampai buku masakan Senangnye Memasak Bersama Hanieliza, aku pun dok belek2 buku kecik tu... pastu decide masak udang berempah.. senang je... main campak2 je.. dlm buku tu K.Hnieliza guna sotong.. so, aku tukar la dgn udang yg ado ni.. hehe... sedap, cuba jgn x cuba..resepi?..pi beli buku la...haha




Ni pun menu ntah biler2 punya... saja rajin dok sepahkan dapurku yg mmg dah sepah...haha..Puding Roti Marbel..pes time aku wat... ok je rasanye... tp yg coklat tu ada kurang skit.. sbb terlebih serbuk koko...ada rasa pahit skit...hehe...len kali leh try lagi..



Zoomm skit... aku x pandai nak marbel cantik2...layan je la ek...

Sekian,

It's My Life...

No comments:

Post a Comment