Sunday, February 28, 2010

Don't give up!!

Salam....





Ya Allah! kau kuatkanlah semangatku...sesungguhnya padammu aku memohon pertolongan... kadang2 aku rasa putus asa dengan apa yang telah aku usahakan... aku telah berusaha bersungguh2... sedangkan hasil yg ku dapat tidak la sebaik mana...

adakah aku perlu berhenti berusaha?.. oh tidak!.. katakan tidak!... aku perlu bersemangat dlm usaha menjadikan anak2 aku cemerlang, gemilang dan terbilang... bukan satu usaha yg mudah... perlu kuat semangat... x boleh pututs asa... usaha dan terus berusaha...

so... please mama,... don't give up!... anak2 mu perlukan semangat daripada mu... jgn mudah mengalah... usaha selagi terdaya.... mudah2an Allah berkati usahaku ini...

to papa, please understand my situations... tubuhku yg lemah longlai terpaksa melaksanakan pelbagai tggjwb... bukan sekadar basuh baju, cuci pinggan, masak... malah sentiasa mengawasi dan menjaga anak2... tambah lagi dlm usaha mengajar dan mendidik anak2.... bukan satu tugas yg mudah... byk perkara perlu difikirkan.... harap papa mengerti... BUKAN harta yg kupinta... cuma sedikit perhargaan dan perghormatan buat diriku seorang WANITA....
(laki bc ke?...erkkk @#$%*&)

Sekian,


It's My Life

No comments:

Post a Comment